Şimdi eve dönüş zamanı

Çok kültürlü mazilerin geçmişinden beslenen Koleksiyon, 43 yıllık deneyimini yeni imaj kampanyasıyla özetliyor. Mobilya tasarımından öte farklı yaşam kültürlerine bütünsel öneriler sunan marka, yeni çağın kendini arama ve arınma eyleminden beslenen çıkış noktasını ve rotasını “Şimdi Eve Dönüş Zamanı” kavramı ile hayata geçiriyor. Koleksiyon; bu anlayışla tasarladığı modellerinde; “kendini bulma sürecinde iç dünyaların saflığı ve huzuru özümüzde, yani evimizde” doğrusunu benimsiyor.

+aruk-malhan_divanbaba_imaj

Durmadan değişen, farklılaşan, yoğunlaşarak akan hayat temposu içinde kendini bulmak, arınmak ve özüne varmak isteyen şehir insanları için gerçek rota evlerinden, kendi kalelerinden geçiyor. Kişinin geleneklerine, gördüklerinde, tattıklarına, deneyimlerine göre şekillenen yaşam alanları onu özüne götüren bir yol, kendi ile buluşmasını saylayan bir mekan oluyor. Çağdaş dünyanın yoğun insanları ‘kendi olma’ süreçlerini yaşam özünde yani evlerinde gerçekleştiriyor. Buluşmalar artık evlerde gerçekleşiyor, kalabalıklar konfor içinde ağırlanıyor, evler kutlamaların merkezi oluyor.

faruk-malhan_bagarasi_imaj

Geçmişten, kültürlerden, mevsimlerden, sanattan esinlenip tutku dolu evler yaratan Koleksiyon yeni çağın farkındalığını “öze dönüş” temasıyla vurguluyor. Marka, kampanya kapsamında “Şimdi Eve Dönüş Zamanı, Şimdi Evde Koleksiyon Zamanı” sloganıyla yaşam alanlarındaki kültürü, konforu, modernizmi, huzuru, tatları, dokuları sorgulatıyor. Evde yaşamın ancak iç dünyanın huzurlu yansımasıyla oluşacak, kökleri sağlam bir kültür olduğunu anlatan kampanya, Koleksiyon’un kurulduğu günden bu yana oluşturduğu düsturun da kısa bir özeti niteliğinde. .

studio-kairos_marrakesh
faruk-malhan_babil-serdivan-kanepe

faruk-malhan_alexander

PAYLAŞ : Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageDigg thisFlattr the authorShare on RedditShare on StumbleUponShare on TumblrPrint this page