HAKKIMIZDA

Untitled-2

İlk olarak 1999 yılının Ağustos ayında okuru ile buluşan Home Showroom Dergisi; kurulduğu günden bu yana aralıksız olarak her ay ev yaşamına yönelik bilgilendirici ve tüketici odaklı bir yayın anlayışı ile hizmet vermeye devam ediyor. Türkiye’nin alanında ilk ve hala da tek “advertorial” dergisi olan Home Showroom; 17 yıldır yaşam kalitesini yükselten ürünleri geniş biçimde tanıtmakta ve satın alma noktasında tüketiciye tarafsız, akılcı, kapsamlı bir rehber hizmeti sunmaktadır.

Markalı ürünler ve bilinçli tüketici için ortak platform

Home Showroom Dergisi’nin ana amacı; kaliteli bir ev yaşamı düşleyen tüketici için, tüketicinin kullanım alışkanlıklarına, bütçesine, koşullarına ve yaşam alanına yönelik doğru ürünleri bir arada sunmaktır. Bu ana amacın temelindeki en büyük etken ise marka kimliği güçlü, tüketicisine dürüst ve doğru yaklaşımlar sergileyen, hizmet ve memnuniyet faktörlerini ön planda tutan firmaları okuru ile buluşturmasıdır. Bu kimliği ile Home Showroom; bir yandan doğru yatırımlar yapması için tüketicinin yanında yer almakta, bir yandan da eve yönelik tüm sektörler için markalı, kurumsal, çağın gereklerinin üstüne çıkmayı hedefleyen üretim anlayışındaki firmaları ön plana çıkarmaktadır.

Evlenenler, evini yenileyenler, yeni ev alanlar, yeni bir yaşam seçenler…

Home Showroom Dergisi; günümüz tüketicisinin beklentilerine ve çok çeşitli beğenilerine seslenen bir yayın akışı ile hayata geçirilmektedir. Bu akışın temelinde, tüketicinin evine ve yaşamına yönelik ihtiyaçları yatmaktadır. Mobilya, beyaz eşya, ev tekstili, mutfak, banyo gibi ana ürünlerden aksesuarlara, elektrikli ya da elektriksiz küçük ev eşyalarına dek ev yaşamı içinde yer alan her ürün, Home Showroom Dergisi’nin ana konuları içinde yer almaktadır. Bu kapsamlı ve uzman içeriği ile Home Showroom; yeni bir yaşama başlayacak, evini yeniden dekore edecek ya da yeni ev alacak herkes için önemli bir bilgi dağarcığı sunmaktadır.

Home Showroom Dergisi; bu özelliklerini her sayısında gelişen ve değişen tüketici beklentileri, giderek daha da bireysel kimlikler sergileyen yaşam alanları ve birçok farklı zevke seslenen tasarım çeşitliliği ile geliştirmeye devam edecektir.