112 yıllık başarı hikayesi: Hansgrohe artık Türkiye’de!

38__hac00152_tif1901’de kurulan banyo ve sıhhi tesisat uzmanı Hansgrohe, Türkiye’deki ürün ve hizmet sunumunu distribütörlük sisteminden yerleşik kurumsal sisteme taşıdı.

Yüksek hizmet kalitesini daha yukarı taşımak ve günden güne gelişerek başarı grafiğini yükseltmek adına “Hansgrohe Türkiye” yapılanmasını oluşturan kuruluşun Türkiye Genel Müdürü Albert Emlek’ten sektöre bakış açıları ve Türkiye pazarının karşılaşacağı yenilikler adına çarpıcı bilgiler aldık.

Buna göre Türkiye bir nevi merkez üs konumuna gelerek çevre ülkelerle köprü görevi görecek ve yayılım politikasında önemli bir misyon yüklenecek.

Bu yeni oluşum ile ilgili bize bilgi verebilir misiniz?

Hansgrohe, Türkiye yapılanmasıyla buradaki pozisyonunu güçlendirmeyi ve önümüzdeki yıllarda ülkedeki iş hacminin büyümesini hedefliyor. Sektöre yenilikler getirmeyi her zaman amaç edinmiş olan Hansgrohe, daha geniş pazar penetrasyonuna ulaşmak için çalışmalarına hız verecek. Öncelikle Türkiye ve buna bağlı olarak çevre ülkelerdeki konumunu güçlendirerek büyümeye, kaliteli hizmet anlayışı ve inovatif bakış açısıyla sektörüne yenilikler getirmeye devam edecek.

Dünya çapındaki fabrika ve bayileriyle binlerce kişiye istihdam sağlayan Hansgrohe, sıhhi tesisat sektöründeki birkaç global oyuncudan biridir. Dünyada 130 ülkeden fazlasında tercih edilen Hansgrohe ürünleri, banyoları yaşam alanına dönüştürmekte ustadır. Dev kruvazör “Queen Mary II”, Londra Heathrow Havalimanı 5. Terminali, Dubai’deki insan yapımı en yüksek bina olan Burj Khalifa, Berlin’deki Başbakanlık Ofisi, New York’taki lüks Yoo Apartmanları ve Abu Dabi’deki Masdar Bilim ve Teknoloji Enstitüsü gibi seçkin projelerde yer alması tesadüf değildir. Başarılarına hız kesmeden Türkiye’de de devam edecek olan kuruluşumuz, suyu deyime dönüştürme anlayışından vazgeçmeyecek ve yeni yaşam alanlarında fark yaratmayı sürdürecek.

+38__aap24018_tif

Hansgrohe’nin global bakış açısı ve bu bakış açısının Türkiye’ye yansımaları hakkında neler söylenebilir?

2014 yılında büyümeye devam etmek için yenilikçi gücümüzü artırmak, üretim, lojistik ve bilişim teknolojileri süreçlerimizi geliştirmek amacıyla içinde bulunduğumuz mali yılda 47 milyon avroluk yatırım yapmayı planlıyoruz. Bu yatırımlar, küresel ekonomide devam etmekte olan volatiliteye karşı müşterilerimiz ve kendimiz için bir çeşit koruyucu tampon olarak tasarladığımız Hansgrohe ekonomik teşvik paketinin bir parçasını oluşturuyor.

2013 Mart’ında dünyanın en büyük sıhhi tesisat fuarı olan Frankfurt’taki ISH’de hepsi de son derece olumlu tepkiler alan çok sayıda yenilik sunuldu. Bu yenilikler gerek piyasa ortaklarına gerekse de son kullanıcıya, yaşamlarını daha kolay ve keyifli hale getiren gerçek katma değerler sunması açısından büyük önem taşıyor. Bu durum; hem lavabo bataryaları için son derece yenilikçi jetleriyle, orijinal ve özellikle de ergonomik bir kullanım konseptiyle Axor Starck Organik banyo koleksiyonu, hem de Hansgrohe Select ürün yelpazesi ve onun temel aldığı yeni teknolojiler için geçerli.

Ar-Ge departmanında her yıl en az iki ya da üç yeni teknoloji için sürekli çalışılıyor. Bu, kuruluşumuzun çalışma prensipleri için de önemli bir yer tutuyor. Bu çalışmaların meyveleri, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de elbette yakından hissedilecek.

38__hac00104_tif

38__hac00088_tif

Türkiye’de hedeflediğiniz kitle hakkında bilgi verebilir misiniz? Global bir kuruluş olarak Hansgrohe, Türkiye pazarına ve yakın çevresine özel ürünler de geliştirecek mi?

Hansgrohe’nin üretim ilkeleri içinde yer alan tasarım, işlevsellik ve kalite, yenilikçi teknolojilerimizin en önemli destekçileri arasında. Geniş bir yelpaze içinde ilerleyen ürün sunumumuz Türkiye pazarında da aynı titizlikle kendisine yer bulacak. Ulaşılabilir kalite ve teknoloji odaklı çıkışımız, Türkiye’de de B grubu ve üzerindeki tüketiciye doğrudan seslenen bir duruşumuz olmasını sağlayacak.

Diğer konuya gelecek olursak; Türkiye’nin ve yakın coğrafyanın ürün bazında taleplerini ve işlev bazında beklentilerini yanıtlayacak tasarımlar üzerinde elbette çalışılıyor ve çalışılmaya devam edilecek. Özel tasarımlarla bu pazarlara doğrudan seslenecek modeller ve seriler de hayata geçirilebilecek. Bundan bir süre önce başlayan Ortadoğu yatırımlarımızda Suudi Arabistan, Lübnan, Ürdün gibi ülkelerde pazarın alışkanlığına yönelik çalışmalarımızı hayata geçirmiştik. Doğru ve güçlü geri dönüşler aldık. Aynı yolda ilerleyeceğiz.

PAYLAŞ : Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someoneBuffer this pageDigg thisFlattr the authorShare on RedditShare on StumbleUponShare on TumblrPrint this page